Säljer trosor

Jag fick frågan om jag säljer mina använda trosor. Visst gör jag det. Genom att e-posta mitt troskonto, får trosfetishister som vill leka med underkläder från den här dominan, chans att handla ett eget par.

Det finns andra som undrar vad det är för slags folk som tänder på sådant. Det kan jag däremot inte svara på. ”Alla möjliga män”, är väl det närmaste sanningen vi kan komma utan att göra en utförlig studie. På funderingen om jag själv går igång på att andra har mina underkläder, är svaret nej, det är bara ett enkelt sätt att tjäna pengar på. Däremot lägger jag inga värderingar i vad främmande människor fantiserar om.

Andra bloggar om: , , ,

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

