En kuk är en kuk är en kuk

Det händer att folk stör sig på de termer jag använder när jag talar om sex. Saken är den att jag inte gillar omskrivningar. En sak blir sällan finare för att man använder andra ord, och just sex ser jag inte heller någon anledning att försöka förfina. Jag vill inte göra något så intimt till något kliniskt, utan vill använda de ord som används i situationen. Dessutom tycker jag snoppar och snippor passar bäst när man talar med barn förskoleåldern, inte med vuxna människor, eller ens halvvuxna individer. En kuk är en kuk, en fitta en fitta, och har vi sex är det inte samlag eller älskog vi sysslar med.

När allt kommer till kritan är det bara stavelser i olika sammansättningar och värderingen vi lägger i dem vill jag gärna neutralisera, genom att använda samma uttryck i mitt ordinarie ordförråd, som vanligen används på ”arenan”.

Så kära ni, som tror att jag är ute efter att provocera:
Jag vill inte att sex ska hetsa upp några stämningar som inte är positiva. Om det jag säger och skriver manar till en och annan eftertanke, är det bara trevligt, men någon uppskakad stämning är aldrig min avsikt att skapa.

Det är så laddat med nakenhet och sex. Det gör mig lite ledsen.

Andra bloggar om: , , , , , rasselrassel

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

