Min blogg börjar bli populär

Min blogg har börjat bli länkad ifrån lite här och var, vilket gör att besöksantalet börjar bli rätt högt. Det är sådant som ger mig hybris.
Med många besökare krävs det på något vis att man har något vettigt att säga.

Jag vet att det finns både kända och mindre kända namn med jättepopulära bloggar som inte har ett dugg att säga egentligen, men det får stå för dem. Miss Evil vill i alla fall försöka säga något klokt om någon ändå lyssnar.

Om man Googlar ”mammas fitta” får  man tydligen upp min blogg. Det är lite intressant. Det får en att fundera på vad det är man skrivit de senaste dagarna. Jag kan inte minnas att jag talat om mammas kön, så det måste vara några andra rader som mynnat ut i den kombinationen. Jag förutsätter att den som letade blev besviken.

Överhuvudtaget kommer de allra flesta in på min blogg sökandes efter något som relaterar till sex. Det är i sig inte märkligt, eftersom det är just det jag i huvudsak skriver om. Det intressanta ligger snarare i att just det sexuella är så otroligt lockande i jämförelse med allt annat, att sidor med sådant innehåll för det mesta slår övriga ämnen med hästlängder.

Hur kan något som intresserar mänskligheten i så hög grad, ha fått en aldeles egen flank? Vilka var det egentligen som bestämde sig för att sexet skulle separeras från resten av levernet en gång i tiden, och hur kom de egentligen fram till det?  Ännu underligare blir det möjligen när man funderar över varför folk gick med på detta – och varför så få protesterar mot att det är så än idag.

Hur kunde något så naturligt bli så fult och spännande?

Andra bloggar om:

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

